Workshop Telemarketing

Wil jij zelf de controle houden over jouw leads en het verkrijgen van klandizie uit de telemarketingactiviteiten?

Of heb je de capaciteit om een belteam samen te stellen maar is het handig dit team wat handige tips mee te geven waarmee ze het conversieniveau vergroten?

Dan kan je bij ons een workshop telemarketing volgen waarbij we je helpen over de psychische drempel te stappen om de telefoon te pakken en geven we je tools mee om een gestrucureerder gesprek te voeren.

De onderwerpen die we tijdens de workshop doornemen zijn onder andere:

  • Doelgroep bepalen en communicatiecultuur binnen de doelgroep
  • In kaart brengen DMU
  • Omgang met de poortwachter
  • Opening van het gesprek
  • Informatie vergaren tijdens het gesprek
  • Gesprek beëindigen met een vervolgactie
  • Opvolging van het gesprek
  • De beste bel momenten en tijdstippen
  • Praktijkvoorbeelden bespreken

De workshop bestaat uit 2 sessies van 3 uur en is op maat in te plannen. De kosten van de workshop zijn € 190,- met een maximum van 4 deelnemers.

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, maar ze rijden niet allemaal even lekker. Ook in een telefonisch acquisitie gesprek kom je meestal wel een aantal hobbels tegen. Wat moet je zeggen en hoe reageer je op afwijzend gedrag om toch op een positieve manier de gelegenheid te krijgen jouw verhaal onder de aandacht te brengen en de deur open te laten staan voor het hebben van vervolgcontact? Want de meeste gesprekken leiden niet direct tot een afspraak of order. Hier moet je in investeren en een relatie voor opbouwen.

Wij kunnen je hier op meerdere manieren in begeleiden. Individueel of in groepsverband. Vanuit cases of live op de werkplek wanneer je de doelgroep ook echt aan het benaderen bent. Als je hier meer informatie over wilt die helemaal gericht is op jouw situatie, laat ons dat dan weten, dan komen we bij je langs voor een gesprek!